Amalia Boström

Torsdag och paket

Publicerad 2015-11-05 19:20:00 i Allmänt, Skönhet,

Det här fick jag hem idag från Madlady! Ser fram emot att få testa produkterna på riktigt. Vissa ögonskuggor kändes väldigt pigmenterade och andra inte alls, men det kanske man får räkna med för det priset. Ska bli kul att se om jag upplever dom på samma sätt på ögonen sen. 
 
Idag har jag inte gjort mycket alls, pluggat lite matte och snart ska jag iväg på innebandyträning. Känns förresten fantastiskt att det är fredag imorgon! Veckorna bara springer förbi, tyckte nyss det var sommar och nu är det snart jul!! 
 

Kommentarer

Postat av: bohobando | Skönhet & Livsstil

Publicerad 2015-11-06 00:21:51

Åh va kul! Jag har velat testa båda dessa, haha. Älskar GC dock, deras Liquid Lipsticks är ju helt underbara.

Svar: Tänkte skriva lite mer om hur dom är senare när jag testat ordentlig. Ja, jag har hört många som gillar dom! Det får bli nästa inköp :)
Amalia Boström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amalia Boström

Mitt namn är Amalia och jag är en artonårig tjej från en liten stad i Dalarna. På min blogg kommer jag främst att dela med mig av min vardag men även av mode, smink och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela