Amalia Boström

Tacofredag

Publicerad 2015-11-07 01:01:11 i Allmänt,

Godaste!! La tacochips med köttfärs och ost på en plåt och stoppade in i ugnen. När jag tog ut dom hade jag på en klick salsa och creme fraiche. Rekomenderas!
Det finns alltid något att fira enligt mig. Idag är det fredag!
Första juleskummen för i år! Favoriter. 
 Idag skrev tidningen även lite om vårt UF-företag! HÄR kan ni läsa hela artikeln. 
 
Jag har haft en lugn och skön fredag. Här hemma har vi ätit tacos, kollat på idol och spelat lite spel. Var även ner på stan en sväng på eftermiddagen och köpte en liten fars dag present. Känns faktiskt skönt med en helg utan en massa planerat. Hoppas ni har haft en bra fredag!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2015-11-07 02:22:56

Åh så gott! Och va kul med tidningen! Grattis! :D

Svar: Tack så mycket fina du! :)
Amalia Boström

Postat av: Frida

Publicerad 2015-11-07 06:12:23

ser väldigt gott ut det där!

Svar: Det var det! :)
Amalia Boström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amalia Boström

Mitt namn är Amalia och jag är en artonårig tjej från en liten stad i Dalarna. På min blogg kommer jag främst att dela med mig av min vardag men även av mode, smink och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela