Amalia Boström

Jag lever!

Publicerad 2015-11-02 22:13:07 i Allmänt,

Så här såg vi ut efter 3 timmars dans.
 
Hej på er! Nu var det jättelängesen jag bloggade, har varken haft ork eller tid men nu är jag tillbaka. 
Idag har vi precis haft våra första danskurser! Som jag skrivit tidigare har vi startat dansskurser för barn och vuxna som UF-företag. Allt gick jättebra och det var superkul. Jag är så himla glad för allt dansen ger mig. Den har hela tiden utvecklat mig som person, jag har gjort saker jag aldrig trodde jag skulle våga och idag har jag till och med lett danskurserna. Ni som kände mig för 3 år sedan vet att det inte fanns på kartan att lilla, blyga jag skulle stå där jag gör idag. Dansen får mig att våga göra nya saker, det förbättrar mitt självförtroende hela tiden. Det är såklart fler saker som spelar in i allt detta men jag tror helt klart att dansen är det som har gjort mest! Nu hoppas jag att jag kan sprida samma dansglädje till våra elever som mina lärare spridit till mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amalia Boström

Mitt namn är Amalia och jag är en artonårig tjej från en liten stad i Dalarna. På min blogg kommer jag främst att dela med mig av min vardag men även av mode, smink och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela