Amalia Boström

20 saker att göra innan 20

Publicerad 2015-11-11 18:41:04 i Allmänt,

1. Ta studenten.
2. Åka på en stor festival.
 3. Gå på skumparty.
 
4. Ta körkort.
5. Flytta hemifrån. 
6. Köpa bil. 
7. Partyresa med tjejgänget.
8. En helkväll med fina drinkar och fina vänner.
9. Inreda min egen lägenhet.
10. Bada i fontänen.
11. Dansa poledance.
12. Köpa en hund.
13. Ta ett foto i en fotoautomat. 
14. Sova under bar himmel.
15. Köpa en bra kamera.
16. Åka tjejvasan.
17. Tjäna pengar för att kunna åka på en "större" resa.
18. Ta med min syster och kusiner till Göteborg och Liseberg.
19. Lära mig att dricka kaffe. 
20. Börja plugga vidare till lärare.

Kommentarer

Postat av: jhennifer

Publicerad 2015-11-11 20:27:23

Åh härliga saker! Många håller jag verkligen med om.

På min blogg har jag precis skrivit ett inlägg med favoritskönhetsprodukter som du gärna får kika in på om du har lust. Det är bara att fråga om du undrar något speciellt med någon produkt. Kram

Svar: Kikade precis in, jättefin blogg har du! Kul att läsa :) Kram
Amalia Boström

Postat av: Tove Lindgren

Publicerad 2015-12-01 11:47:40

Hejsan,
Jag heter Tove Lindgren och jobbar med ett företag som hjälper bloggare att få betalt för att skriva valfria inlägg inom passande ämnen.
Om du kan tänka dig att skriva ett inlägg mot betalning så får du gärna maila mig på [email protected] så kan jag skicka mer information.
(Även ni andra som driver bloggar är välkomna att kontakta oss).
Mvh, Tove

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amalia Boström

Mitt namn är Amalia och jag är en artonårig tjej från en liten stad i Dalarna. På min blogg kommer jag främst att dela med mig av min vardag men även av mode, smink och skönhet.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela